Ireland- חלק א'

היי חברים=)

טסנו לאירלנד, אני ובן זוגי, לטיול של עשרה ימים ואני פשוט חייבת לשתף אותכם בחוויה המדהימה שלנו (היינו באירלנד 17-27.8.17)! אירלנד מושלמת ונראית כלקוחה מתוך אגדה עתיקה, האנשים האיריים נחמדים מאד, מנומסים ועוזרים. ביום הראשון לטיול הגענו בשעות הבוקר המאוחרות לדבלין , בשדה התעופה רכשנו כרטיס לאוטובוס (AIRLINK EXPRESS) הלוך וחזור, הכרטיס עלה לנו 12 יורו, ויצאנו לעיר (נסיעה של חצי שעה משדה התעופה).

יום 1:                                                                                                                                את היום הראשון באירלנד העברנו בדבלין הקסומה, הרחובות שלה מהממים! צבעוניים וחיים כל כך, בכל פינה (בערך) ניתן למצוא נגן או זמר רחוב שנותנים עוד קצת צבע לרחובותיה. את הלילה הראשון ישנו בדבלין, בבית הארחה- Albany House, היינו במרכז העיר קרוב להכל.           במרחק הליכה קצרצר משם נמצא הפארק המהמם- ST.stephens green, הגענו אליו במקרה באמצע שוטטויות ברחובות העיר, הפארק מקסים! גדול מאד, מלא בחיות שונות (ברווזים, ברבורים וציפורים שונים) ובצמחייה מהממת, שווה לבקר שם!.

20170818_083518_HDR20170818_084052_HDR20170818_084301_HDR

יום 2:     את היום השני התחלנו בנסיעה באוטובוס ל -Wicklow (אני חייבת לציין שחששנו מאד מהתחבורה ציבורית של אירלנד, אך את כל הטיול עשינו עם תחבורה הציבורית והיה נוח מאד!, הם דייקנים, האוטובוסים נוחים עם ואיי פיי ואפילו עם שירותים בפנים) הדרך עצמה יפייפיה, הנופים מרהיבים והנסיעה מומלצת מאד!. לאחר הנסיעה הגענו ל- Glendalough- השייך לשמורת הטבע של הרי ה-Wicklow, במקום ישנם מסלולים שונים, הכל מסומן ומסודר מאד, מסלול הליכה נוח והטבע מרהיב!!!! אני ממליצה בחום להגיע למקום, מסלול הליכה של כ-3 שעות בערך… (תלוי בקצב ההליכה שלכם) באמצע. ישנו האגם המדהים.                                                     # אני חייבת להעיר את תשומת לבכם לגבי אוטובוסים ל-Wicklow, ישנם רק 2 אוטובוסים שמגיעים לשם, אחד בבוקר ואחד בערב, תשימו לב! אין אך לנסוע משם חזרה לדבלין.

DSC_0030DSC_0033DSC_0036DSC_0049

לאחר שסיימנו את מסלול הטיול, נשארנו לישון במקום מדהים בשם- Lus Mor, הנמצא ב- Roundwood , אני ממליצה בחום למי שמגיע עם רכב, או מגיע עם משפחות להגיע להתאכסן שם! בעלי המקום מקסימים, עוזרים מאד בהכל, ארוחת הבוקר מפנקת ועשירה מאד והמקום עצמו יפיפה, אויירה כפרית קסומה.

DSC_0052DSC_0094DSC_0097DSC_0098DSC_0101DSC_0103

יום 3:                                                                                                                                את הבוקר התחלנו בטיול באזור -Roundwood, תפסנו טרמפ לכיוון Lough Tay, ושם הלכנו לטייל קצת, המקום מרהיב עם תצפית מושלמת על אגם יפיפייה, באותו הבוקר שאנחנו הגענו הראות הייתה פחות טובה והתחיל לרדת גשם עם רוחות עזות שזה קצת ביאס, אבל אם תגיעו ליום יפה תרוויחו נוף משוגע!

DSC_0068DSC_0070DSC_0073

לאחר מכן, ירדנו מההר והלכנו לטייל ב- Vartry Reservoir, מסלול מקסים ונוח מאד להליכה מסביב לאגם יפיפה! עם צמחייה משגעת!!!. שם קיבלתי את הצעת הנישואין הכי מדהימה בעולם!! ולכן זה נהפך להיות המקום האהוב עלי, רשמית.                                                       לאחר מכן חזרנו באוטובוס לדאבלין, ושם ישנו ב- Jackson Court Hotel, המיקום מעולה, אך אני אישית לא ממליצה, בלילה המלון נהפך לפאב ויש מלא אנשים ורעש, אני התעוררתי ב-3 לפנות בוקר  ולא הצלחתי לחזור לישון, קחו בחשבון, מבאס.

DSC_0133DSC_0139DSC_0151

המשך יבוא….

מודעות פרסומת

4 thoughts on “Ireland- חלק א'

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )